| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Christobal Bleausard

|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
jonas Jingus

Blev medlem: 07 December 2004 Inlägg: 883 Från: Boviken, söder om Kåge
|
Skrivet: Tis Jun 01, 2010 14:32 Rubrik: |
|
|
Fast visst är det konstigt att så många boulder blir nergraderade när de repeteras. Jag har satt upp ungefär 100 problem, av vilket typ 2 blivit nergraderade och 2 uppgraderade. _________________ Bien plus qu'un sport, un état d'esprit |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Christobal Bleausard

|
Skrivet: Tis Jun 01, 2010 15:24 Rubrik: |
|
|
Du är väl helt enkelt duktig på att sätta dig in i hur genomsnittsklättraren kommer uppleva din FA. _________________ Taxi till cuvier? Javisst! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Polisen Spotter

|
Skrivet: Tis Jun 01, 2010 15:25 Rubrik: |
|
|
| jonas skrev: | | Jag har satt upp ungefär 100 problem, av vilket typ 2 blivit nergraderade och 2 uppgraderade. |
Skälet till att Jonas är så otroligt duktig på att gradera beror helt och hållet på att jag har hela tiden funnits vid hans sida och undervisat honom i den ädla konsten att gradera rätt. Att Jonas har misslyckats med fyra graderingar ser jag som en naturlig del i läroprocessen. Givetvis så har jag korrigerat dem i efterhand så att folk i den verkliga världen inte tvingas leva i villfarelse.
Min senaste adept (Linus) har jag undervisat den ädla konsten i att sätta lockgrader eftersom att folk som klättrar i den verkliga världen vill slippa anstränga sig för att nå ära och berömmelse. Lockgrader har visat sig vara mycket lyckat för att nå ut till den breda massan. Har man riktigt tur så kan man hamna på 8anus nyheter. _________________ ------------------------------------------------------------
Det är jag som är idioten med den röda toppeluvan! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Christobal Bleausard

|
Skrivet: Tis Jun 01, 2010 15:29 Rubrik: |
|
|
Jag har alltid vetat att den sanna visheten ligger hos
Polisen. _________________ Taxi till cuvier? Javisst! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
jonas Jingus

|
Skrivet: Tis Jun 01, 2010 16:30 Rubrik: |
|
|
så är det. Polisen står för all finess och jag för allt skryt. _________________ Bien plus qu'un sport, un état d'esprit |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Misse Jingus

|
Skrivet: Ons Jun 02, 2010 20:41 Rubrik: |
|
|
Polisen är dessutom väldigt ödmjuk. _________________ näthuligan@bloxc.com
Pleasant thoughts are unhealthy, they distract the mind.
Want a Beer? First We Have to Book You For Future Crimes |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Linus Kottplockare

|
Skrivet: Ons Jun 02, 2010 23:12 Rubrik: |
|
|
..efter 3 glas vin!!  |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
plastken Kottplockare

|
Skrivet: Tor Jun 03, 2010 07:14 Rubrik: |
|
|
Jag har dragit fram ett exempel så att ni mer exakt ska få ta del av vilken fin, ödmjuk människa Polisen verkligen är
| Citat: | "Om både vädret och Mackan behagar dyka upp i Kantaberg på Söndag så kan ni stryka hela områden från unrepeated-listan ... förutsatt att jag inte sätter upp något nytt.
/Thunder" |
 |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Misse Jingus

|
Skrivet: Tor Jun 03, 2010 07:57 Rubrik: |
|
|
Haha, det visar verkligen vilken härlig personlighet han har odlat fram.
Kantaberg måste man ju besöka igen btw. Sist jag var där hade jag doktorns trasiga skor och dessutom regnade det. Kanske någon vill guida någon gång efter midsommar? _________________ näthuligan@bloxc.com
Pleasant thoughts are unhealthy, they distract the mind.
Want a Beer? First We Have to Book You For Future Crimes |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Polisen Spotter

|
Skrivet: Tor Jun 03, 2010 08:40 Rubrik: |
|
|
| plastken skrev: | Jag har dragit fram ett exempel så att ni mer exakt ska få ta del av vilken fin, ödmjuk människa Polisen verkligen är
| Citat: | "Om både vädret och Mackan behagar dyka upp i Kantaberg på Söndag så kan ni stryka hela områden från unrepeated-listan ... förutsatt att jag inte sätter upp något nytt.
/Thunder" |
|
Nu börjar jag verkligen förstå det helvete som min stora statistikidol tvingas genomleva.
Sanningen, helst i form av listor och diagram med godtyckliga P-värden, har absolut ingenting med "modig och ödmjuk" att göra. Sanningen är bara att jag råkar ha rätt oavsett om det svider i själen hos andra. Mina riktiga kompisar (tillika aktieägare i DjungelklubbenAB och ClosedOpenOneFingerStatistics) tycker att precis allt jag skriver är det bästa som de läst, varje dag.
Foto: Jag och Mr. 8anus undervisar greppositioner för bl.a. Mowgli, Baloo, Bagheera, Louie och Shere Khan vid Climb-In i Granitgrottan som inte är en granitgrotta. Givetvis så var det en mycket uppskattad tillställning. "Det bästa som hänt i klätterhistorien!" _________________ ------------------------------------------------------------
Det är jag som är idioten med den röda toppeluvan! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
plastken Kottplockare

|
Skrivet: Tor Jun 03, 2010 10:45 Rubrik: |
|
|
haha... jag är klart sugen på Kanta i helgen men måste måla huset. Hur kul är det?
 |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Nouveau Bleausard

|
Skrivet: Tor Jun 03, 2010 11:02 Rubrik: |
|
|
| Polisen skrev: |
Foto: Jag och Mr. 8anus undervisar greppositioner för bl.a. Mowgli, Baloo, Bagheera, Louie och Shere Khan vid Climb-In i Granitgrottan som inte är en granitgrotta. Givetvis så var det en mycket uppskattad tillställning. "Det bästa som hänt i klätterhistorien!" |
HAHAHA! Fantastiskt! _________________ Årets citat - "Att komma med åsikter rörande en led man inte har sett känns lite underligt." |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
jonas Jingus

|
Skrivet: Tor Jun 03, 2010 11:57 Rubrik: |
|
|
Tårarna rinner  _________________ Bien plus qu'un sport, un état d'esprit |
|